c:1 s:1

wfos

Opublikowano: 12 styczeń 2017 Dofinansowujemy:
  1. Koszt wykonania oceny energetycznej budynku przed i po realizacji przedsięwzięcia,
  2. Koszt wykonania dokumentacji technicznej,
  3. Koszt usunięcia i utylizacji starego ocieplenia, tynku, pokrycia dachowego, azbestu, demontaż zastępowanych okien, drzwi zewnętrznych, bramy garażowej,
  4. Koszt zakupu wyrobów budowlanych i wykonania prac związanych z ociepleniem przegród (ścian, stropów, dachu, podłogi),
  5. Koszt zakupu wyrobów budowlanych i wykonanie prac związanych z warstwą elewacyjną budynku,
  6. Koszt zakupu i montażu parapetów zewnętrznych,
  7. Koszt zakupu wyrobów budowlanych i wykonanie prac związanych z pokryciem dachu,
  8. Koszt zakupui montażu stolarki okiennej, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej,
  9. Inne koszty związane z realizacją zadania jeśli WFOŚiGW uzna je za zasadne i niezbędne do prawidłowej realizacji zadania.
Etapy ubiegania się o dofinansowanie i realizacji zadania:
  1. Rejestracja wizyty w jednym z Punktów Obsługi Osób Fizycznych (tutaj),
  2. Złożenie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami,
    Wykaz załączników do wniosku znajduje się na ostatniej stronie formularza wniosku o dofinansowanie i jest uzależniony od rodzaju linii pożyczkowej oraz źródła dochodu wnioskodawcy. Wniosek należy wypełnić w wersji elektronicznej, wydrukować i podpisać.
  3. Procedura oceny wniosku,
  4. Uzupełnienie dokumentów (w razie potrzeby),
  5. Decyzja Zarządu,
  6. Podpisanie umowy o dofinansowaniu,
  7. Realizacja Zadania,
  8. Złożenie informacji o zakończeniu zadania i zapotrzebowania na wypłatę środków,
  9. Ubezpieczenie nieruchomości i podpisanie umowy cesji,
  10. Kontrola realizacji inwestycji,
  11. Wypłata środków,
Warunki pożyczki:
  1. Pożyczka przyznawana jest na okres nie krótszy niż 5 lat i nie dłuższy niż 15 lat.
  2. Istnieje możliwość umorzenia 30% pożyczki,
  3. Okres realizacji zadania wynosi 12 miesięcy od daty podpisania umowy,
Wykaz dokumentów niezbędnych do wypłaty środków:
  1. Druk zapotrzebowania,
  2. Faktura VAT,
  3. Protokół odbioru częściowego/końcowego robót,
  4. Ocena energetyczna budynku po wykonaniu zadania/opinia audytora o zgodności wykonania robót z audytem,
  5. Dokumentacja fotograficzna z poszczególnych etapów robót,
w ciągu 30 dni od daty wypłaty środków Beneficjent przedstawi:
  1. Potwierdzenie dokonania płatności na rachunek bankowy Wykonawcy,
Efekt rzeczowy / efekt ekologiczny:
Efekt rzeczowy:
  1. Liczba budynków mieszkalnych poddanych termomodernizacji (szt.).
Efekt ekologiczny:
  1. Wartość redukcji zużycia energii (kWh) i Ilość CO2 (Mg) emisji którego udało się uniknąć wyznaczona na podstawie oceny energetycznej budynku - ograniczenia zużycia energii.
AddThis Social Bookmark Button
Poprawiono: 13 styczeń 2017