c:1 s:1

wfos

Opublikowano: 16 styczeń 2012
WFOŚiGW w Szczecinie ogłasza nabór wniosków dla samorządów na dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem wyrobów azbestowych z terenu województwa zachodniopomorskiego w 2012 roku. Dotacja na powyższy cel może wynieść do 100% wartości zadania tj. zdjęcia, transportu i utylizacji wyrobów azbestowych. Wnioski można składać od dnia 16 stycznia br. w Biurach Funduszu w Szczecinie lub Koszalinie (zgodnie z umiejscowieniem gminy).
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie na posiedzeniu w dniu 02.07.2012 wyraził zgodę na dostosowanie Regulaminu naboru wniosków AZBEST 2012 do zapisów Programu Priorytetowego NFOŚiGW w Warszawie i dokonał zmiany zapisów w pkt 3 Regulaminu w zakresie wyłączenia składowania jako jedynej metody unieszkodliwiania wyrobów azbestowych.  Po zmianach pkt. 3 Regulaminu naboru wniosków AZBEST 2012 ma następujące brzmienie:
 
Do kosztów kwalifikowanych zalicza się koszty:
·  Demontażu pokrycia lub wyrobów zawierających azbest,
·  Transportu odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwienia,
·  Unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest
poniesione po dacie uzyskania decyzji Zarządu lub Rady Nadzorczej WFOŚiGW w  Szczecinie o przyznaniu dofinansowania.


Zmiany te obowiązują od 09.07.2012 r.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu:
Biuro Szczecin: 91 486 15 58 wew. 134
Biuro Koszalin: 94 346 43 98 wew. 235
 
Załączniki do pobrania:

UWAGA! W przypadku problemów technicznych z wypełnieniem rubryk nowego druku wniosku prosimy o kontakt z Panem Marcinem Piechowiczem
tel. 91 486 15 56 wew. 116 lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .
AddThis Social Bookmark Button
Poprawiono: 24 październik 2012